Odpoveď na Vašu otázku je jednoduchá. Nie. V rámci sieti Direct Real spolupracujeme s realitnými maklérmi na základe zmluvy o obchodnom zastúpení. V praxi to znamená, že navonok vystupujete ako obchodný zástupca spoločnosti (realitnej kancelárie), ktorá má oprávnenie na podnikanie v realitách a teda bola jej udelená viazaná živnosť sprostredkovanie predaja, prenájmu a kúpy nehnuteľností (realitná činnosť). Pre Vás ako realitného makléra plne postačuje ak budete mať vybavenú voľnú živnosť - sprostredkovateľská činnosť v oblasti obchodu.
Nie. Je dôležité si uvedomiť, že ako realitný maklér ste živnostníkom - teda ste fyzickou osobou podnikateľom. Ste pánom vlastného času. Je na Vás ako si zadelíte obhliadky, stretnutia s klientmi a iné. Samozrejme časom pochopíte, že time manažment je veľmi dôležitý pre správny výkon činnosti realitného makléra.
Nemusíte mať žiadne obavy. My Vás to všetko naučíme. Náš prepracovaný systém školení a vzdelávania Vám pomôže stať sa realitným profesionálom. Máme vynikajúcich lektorov, ktorí Vám dokážu odovzdať všetky ich skúsenosti.
Práca realitného makléra je veľmi dynamická, preto ak si myslíte, že je to len o vysedávaní v kancelárií tak sa veľmi mýlite. Je to presný opak. Bežný pracovný deň realitného makléra pozostáva najmä zo stretnutí, obhliadok, konzultácií s klientmi, porád s kolegami, návštevami úradov a pod. Táto práca si vyžaduje aktívneho a komunikatívneho človeka, ktorý sa nebojí nadväzovať vzťahy aj s novými ľuďmi.
Vôbec nie. Celý vzťah medzi franšízantom (teda Vami) a franšízorom (teda nami) je založený na franšízovej zmluve. Vy (resp. Vaša spoločnosť) s ktorou máme uzatvorenú franšízovú zmluvu podniká naďalej ako samostatný právny subjekt (máte vlastné obchodné meno, IČO, naďalej ste spoločníkom v danej spoločnosti prípadne aj jej konateľom). Pre Vás je podnikanie vo franšíze najmä o podpore zo strany franšízora a o práve používať ochrannú známku (značku Directreal), ktorá je známa pre klientelu, čo Vám v konečnom dôsledku pomáha ľahšie sa presadiť vo Vašom okolí.
V zásade je odpoveď áno. Sme spoločnosť, ktorá si zakladá na profesionalite a preto je pre nás dôležité, aby každá realitná kancelária mala aj fyzické priestory - teda kanceláriu, kancelária je totiž akýmsi domácim stanoviskom a každodenným pôsobiskom pre maklérov a zároveň aj miestom pre rokovania s klientmi (či už na strane predávajúcich, alebo kupujúcich). Vrátime sa ešte na úvod, prečo bola odpoveď "v zásade". Pretože pod slovíčkom vlastný neznamená, že ho musíte fakticky vlastniť, pochopiteľne nám postačuje ak budete "len" nájomcom danej kancelárie.
Je to trochu neštandardná situácia, ale samozrejme stretávame sa aj s takýmito prípadmi. V tomto prípade navrhujeme záujemcom o spoluprácu s nami alternatívu, kde spolupráca funguje na princípe obchodného zastúpenia. Teda franšízor, si otvorí pobočku vo Vami zvolenej lokalite a Vy sa staráte o jej chod, riešite klientov, získavate ponuky - pričom to všetko vykonávate v rámci voľnej živnosti - sprostredkovateľská činnosť v oblasti obchodu. Viac o tejto možnosti spolupráce Vám povieme na prípadnom osobnom stretnutí.
Medzi najvýznamnejšie benefity určite patrí najmä: skutočnosť, že sa rýchlo stávate známymi medzi klientmi, ľudia si Vás budú spájať so spoločnosťou, ktorá má za sebou viac ako desaťročie pôsobenia v realitách, ďalej máte neustálu podporu od franšízora, pravidelné vzdelávanie a stretnutia, dostávate od franšízora exkluzívne tipy na ponuky (predaj aj kúpu), získavate prístup do administratívneho systému správy Vašich ponúk, získavate výrazné zľavy na inzertných portáloch a mnohé iné..